Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaan er wegwerptenten?

None

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
903
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt iedere tent toch gewoon weggooien?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat wel...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Uit milieu oogpunt zou je mogen hopen van niet!!!

Ook een wegwerptent moet natuurlijk aan een aantal minimale eisen voldoen, wind en waterdicht en mag bijv niet scheuren na een regenbuitje.

Tegenwoordig kun je voor 50 euro al een tweepersoontentje kopen.

Ik ben er zelf op tegen maar wie weerhoudt je om daar een wegwerptent van te maken, 1x uit eten kost meer geld.

Dus als jij een tent na 1x gebruik weggooit creeer je je eigen wegwerptent

Maar waarom wil je de tent wegwerp hebben. Om er een beetje confortabel in te slapen heb je ook nog matten/luchtbedden en een slaapzak nodig, wil je die dan ook wegwerp?
(Lees meer...)
amigo
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij hebben al jaren lang plezier van ons 2-persoons fluttentje van de Action, dit jaar mag hij mee naar Pinkpop. Ik geloof niet dat ik er meer dan 40 euro voor betaald heb.
amigo
13 jaar geleden
dat bedoelde ik nou precies, 40 euro is helemaal goedkoop(maar toen ik mijn laatste tent kocht had ik nog nooit van de action gehoord)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gaaf stippel!!!!

Andere antwoorden (1)

Ja, dat had je wel héél gemakkelijk zelf kunnen opzoeken. De site heet namelijk http://wegwerptent.nl/
(Lees meer...)
Amadea
13 jaar geleden
amigo
13 jaar geleden
ha ha amadea, dat is een ander concept van wegwerp dan ik in gedachten had. ik vraag me nu wel af wat vragensteller eigenlijk bedoelt, dit of wegwerp volgens het het idee van de plastic bekertjes...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat bedoelt die site toch ook hoor, amigo. Ze hebben het over een tent voor eenmalig gebruik. Waaronder een opwerptent. Een beetje verwarrend is het wel, een wegwerpopwerptent.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding