Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik vakantievrienden terugvinden?

omdat mijn vorige vraag om een rare reden verwijdert is stel ik hem opnieuw
Ik heb een paar vrienden ontmoet op vakantie, maar ik heb hun nummer, en hyves of msn niet gevraagd. Ik het daar wel spijt van, want ik mis ze wel. Is er een manier om ze weer via het internet ergens terug te vinden?”

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze zal dan ook wel verwijdert worden...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee want de reden was dat mijn titel zonder vraagteken was gesteld..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij was je hoofdvraag alleen maar "vakantievrienden".
Da's volgens de richtlijnen niet toegestaan, dus zo'n rare reden was het niet.
Deze ziet er iig beter uit. :)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (6)

Als je hun voor en achternaam weet, of voornaam en woonplaats kun je daar via Hyves of Facebook terugvinden. Dat is het voordeel hiervan!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan niet, tenzij je nog een naam weet en er toevallig een Facebook profiel uitkomt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je op een camping stond zou je contact op kunnen nemen met de eigenaar en vragen wie er tijdens jou vakantie op die plek stond, daarvoor heb je wel het plaatsnummer nodig, maar dat kun je vaak op de website van een camping vinden!
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt vast ergens gelogeerd, een hotel, appartement of een camping.

Die zou je kunnen benaderen, het verhaal uitleggen en JOUW telefoon nummer (of emailadres) geven.

Dan zeg je: als er mensen bellen die ook iemand zoeken (wel je vakantieperiode erbij zetten en iets van info, mannen, vrouwen, leeftijd (ongeveer)): geef ze mijn telefoonnr (of email of zo)

en dan maar hopen dat je vrienden OOK op zoek zijn naar jou en OOK bedenken dat ze dat hotel moeten bellen
(Lees meer...)
amigo
13 jaar geleden
Kijk op wieowie.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je wel een achternaam weet en ook weet in welke woonplaats of woonomgeving ze wonen, kun je het internettelefoonboek raadplegen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image