Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Ik gebruik ook een personenweegschaal en doe het zo:
Eerst zelf op de weegschaal gaan staan, aflezen, en daarna met een koffer op de weegschaal gaan staan.
Het verschil is het gewicht van de koffer.
Het is nauwkeuriger dan wanneer je je koffer er alleen op zetten, want mijn ervaring is dat die groot en log is en er niet goed opstaat. Bovendien is bij mij de het afleesvenster dan niet meer goed zichtbaar.

Toegevoegd na 2 minuten:
Als dit goed gaat heb je geen kofferweegschaal meer nodig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Je kunt gewoon een personenweegschaal gebruiken, om de bagage te wegen. Zo'n weegschaal is te koop bij tal van winkel, bij V&D, Blokker, Hema etc.
AlphaLimaSierra
14 jaar geleden
Neem idd gewoon een weegschaall waar je zelf op kanstaan! We gebruiken die zelfs om de neus van de vouwwagen te wegen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij een kofferwinkel : heel klein en handig. Een 'houvast' met een haakje eraan, waarmee je de hele koffer optilt, en het gewicht kan aflezen.

Vooral heel handig voor de terugweg - je koopt (bijna) altijd wel iets, waardoor je koffer op de terugweg zwaarder is.
Kan je door middel van het achterlaten van flessen zonnebrand, shampo, bodylotion ed. zorgen, dat je geen overbagage hebt, terug.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hengelsportzaak. Verkopen zowel analoge als digitale exemplaren (ook wel unster genoemd).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een veerunster. In de beter gesorteerde gereedschapzaak.

Toegevoegd na 2 minuten:
Een personenweegschaal neem je niet makkelijk mee op reis.

http://www.baptist.nl/webwinkel_product.asp?c=1&gid=12&sid=163&pid=4613&detail=true
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing