rondreis egypte wel of niet?
ik ga ook zeer binnenkort voor een rondreis naar egypte, vind het erg spannend en twijfel heel erg of ik niet beter kan annuleren. Je ziet en leest zoveel meningen. Weinig politie op straat, die zijn allemaal bij het gros van de menigte en individuen zijn zwak. Andere jaren werd je begeleid en beveiligd door mensen daar die met je mee gaan in convooi in de woestijn.Is dit nu nog zo? Of word je in de woestijn aan je lot overgelaten omdat politie het te druk heeft met andere zaken? Heeft iemand hier ervaring mee?
En hoe is het nu in Cairo en Alexandrien? ik vind het geen stijl dat ondanks de regering adviseerd om niet te gaan je je van de reisorganisator verplicht word om wel te gaan omdat je anders je geld kwijt bent. Ik vind dat de staat achter de mensen moeten staan die niet meer willen en dat je dan je geld terug krijgt! Of in ieder geval de optie je geboden moet worden om je reis om te boeken. Voor de reisorganisaties draait het allemaal om hun eigen portomonee dus die hebben er mijns inziens scheit aan en "we zien dan we"! Het callimiteiten fonds vergoed niets, maar als je terug gehaald moet worden vergoed de reisorganisatie dat dan ? en zijn die net zo bij machten om een vliegtuig te sturen? Ik weet het niet. Wie heeft een mening en het liefst ervaring?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.