Is het erg gevaarlijk voor 2jonge vrouwen te liften richting de oostblok landen, en naar welke landen kan je dan hebt beste naar toe?
... De ervaring om het eens te doen alleen al lijkt me zo geweldig.
Ik ben er echt al jaren over aan het denken, maar mijn vriendin die vind dat te gevaarlijk...
Wat is jullie mening? Of ervaring?
Ik wil graag ergens naar toe waar echt een prachtige natuur is! Met bergen en grotten en gewoon veel landschap.
Toegevoegd na 18 minuten:
En met 2jonge vrouwen bedoel ik geen 2 poppjes die met een navel truitje, korte broek en teenslippers langs de weg staan...
Ik en mijn vriendin zijn geen meiden uitdagend erbij uitlopen, we komen meer over als 'one off the guys' als we mannen leren kennen...
Ik ben ook niet bang om aangerand te worden of erger, want ik kom wel voor mezelf op...
Maar meer om beroofd te worden ofz door mensen die we in vertrouwen nemen.
En met de trein wou ik ook delen afleggen, maar niet alles want dat kost ook veel geld...
ISBN10 9074336086; ISBN13 9789074336086
En zoals stippel ook al een keer zei als je het niet vertrouwd kan ik ook nee zeggen... Zal ik uiteraard ook doen hoor!
Ja hoor...
Je begrijpt gewoon niet dat het feit dat je Vrouw bent voor problemen kan zorgen. Als jullie een leuke onbezorgde vakantie willen, zou ik liften dringend afraden.
Je vriendin is daar blijkbaar realistischer in.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.