Is Edwards opa fiets een goede fiets?
Ok, hier ben ik weer. Na wat adviezen hier en wat googlen, kom, ik op deze fiets uit. De mannelijke versie van de omafiets, en wel heel erg betaalbaar! Is het mogelijk om voor deze prijs een fiets te kopen die je echt zwaar kan belasten? Hij heeft in ieder geval wel een dubbele stand, en de velgen schijnen dubbel uitgevoerd te zijn!
Echter, ik ken heel het merk niet, en de enigste info die ik vind zijn van verkopers. Niet echt objectief dus.
Kan iemand mij objectief vertellen of dit echt een stevige fiets is? Want ik heb al 2 fietsen in een jaar tijd versleten met een slag in het wiel...
http://www.posja.nl/Webwinkel-Product-4656884/Edwards-opafiets-transportfiets.html
Toegevoegd na 35 minuten:
wat een negativiteit ;-)
Maar is het niet een ongelovelijk vooroordeel dat een fiets minimaal 1000 euro moet kosten, en anders is het rotzooi?
En ik heb liever 1 van 150 euro die een jaar meegaat, als 1 van 1000 die 5 jaar meegaat...
anyway.. ik wil tot 250 euro gaan.. max!
Maar heeft niemand daadwerkelijk ervaring met deze?
Toegevoegd na 40 minuten:
zou het is niet gewoon kunnen dat deze goedkoop is omdat hij gewoon SIMPEL is? Geen versnellingen, automatische verlichting, geen duur aluminium etc? Kan dus weinig kapot gaan...
p.s. het is Nederlands merk, geen chinees.
Ok, de trappers en ketting... DAT moet inderdaad erg stevig zijn!
Maar ik zou het evengoed wel kunnen doen, ik heb een zaak in Rotterdam gevonden die ze verkoopt, iets duurder wel, maar dan kan ik hem tenminste zien, en misschien proberen.
Verkoop ik weer.
Mijn missie continues ;-)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.