Heeft iemand tips voor een leuke Europese stad voor een mannenweekend?

Met de vriendengroep zijn wij opzoek naar een leuke stad in Europa.
We zijn met negen jongens en zijn opzoek naar een goedkope stad met een gezellige binnenstad, voorzien van vele bars/kroegjes en uitgaansgelegenheden. Daarnaast moet de stad natuurlijk ook nog een beetje mooi zijn wat betreft bezienswaardigheden en activiteiten.

We zijn van plan om eind februari van donderdag tot zondag weg te gaan, heeft iemand tips?

Zaten te denken aan bv. Tirana, Krakau, Boekarest, Sofia, Bratislava, Belgrado etc.. Iemand die hier eens is geweest?

Boedapest en Praag zijn we al bekend mee.

Geef als eerste antwoord