Hoe schakel ik de meldingen uit over volume op mijn iPhone?
Ik krijg regelmatig meldingen over het volume dat zou moeten verlaagd worden op mijn iPhone. Hoe schakel ik die meldingen uit?
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.
Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.
Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
Op deze pagina vind je alle vragen in de categorie Telefoons. Vragen over abonnementen, apps en mobiele telefonie vind je in één van de gerelateerde subcategorieën.
Ik krijg regelmatig meldingen over het volume dat zou moeten verlaagd worden op mijn iPhone. Hoe schakel ik die meldingen uit?
ik klikte dus chinees aan en ik kon dus niks meer lezen
Als ik via iPhone spraakberichten van Whatsapp beluister, leg ik m naast me op de bank. Bericht kont dan uit de speaker. Zodra ik ook maar in de buurt van iPhone kom met mijn hand dan speelt bericht nog wel af maar hoor niets meer omdat het dan allen te horen is als je m bij je oor houd.
Hoe stel ik in dat het bericht gewoon via luidspreker door gaat ook al pak ik telefoon op?
En graag in beetje “kindertaal” want ik ben niet zo goed met mobiel en internet.
Bedankt!
Het is iets met een sensor van scherm dacht ik
Onze dochter heeft voor haar verjaardag, de afsluiting van de basisschool en de overstap naar het voortgezet onderwijs een nieuwe telefoon gekregen. Omdat ze op haar vervolg school alles met Apple doen, ze móet straks ook een IPad aanschaffen, leek het ons handig om nu alvast te wennen aan- en te gaan "spelen" met- een IPhone. Omdat wij niet bekend zijn met Apple, leek ons dit een slimme zet. We hadden op haar vorige telefoon familylink geïnstalleerd en dat werkte heel goed. We hebben er geen seconde bij stil gestaan dat dit niet meer zou werken! We krijgen nu in family link de melding dat het alleen werkt met Android apparaten. Heeft iemand een tip wat we nu kunnen doen, of moet een van ons nu ook noodgedwongen overstappen op Apple?