Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke nokia mobiel toestelstel lijkt het meest op de oorspronkelijke nokia (3310/3210) maar is het meest modern?

Geen querty-toestenbord of touch.

14 jaar geleden
in: Telefoons
862

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De nokia X2.
De telefoon is er voor -zover ik weet, niet van afgeleid, maar ík vind hem behoorlijk op de meest bekende nokia 3310 lijken. Trouwens ook wel op de 58...serie etc. maar dit is een van de meest recente 'candybar' telefoons, zónder touchscreen en een fysiek toetsenbord, behalve de cijfers dan natuurlijk.

De x2 is voornamelijk een muziektelefoon en dus geen zware alleskunner voor veel internetgebruik of navigatie en dergelijke.

Ik zie een prijs van rond de 100 euro voor een prepaid model.

Mocht je meer willen weten dan hieronder de link naar een review.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Annswers
14 jaar geleden
Mooi review ook, thanks

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat dat op dit moment de Nokia C5 en de Nokia 6300 zijn, vooral die laatste heeft veel weg van de 3310 en werkt simpel en goed (ik heb hem nu 2,5 jaar!) en heeft toch in principe wat alle moderne telefoons ook hebben. Daarnaast doe je lang met de batterij. Met
De C5 heb ik geen ervaring, maar dat is het nieuwste model van Nokia dat lijkt op de 3310 en modellen die je bedoelt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding