Waarom is de iphone zo populair?
Ik weet dat voor de meeste dingen die ik hieronder noem programma's of andere truuks beschikbaar zijn, maar het is toch belachelijk dat het niet standaard is?
Waarom is die Apple iphone zo populair, als ik hem vergelijk met mijn vorige telefoon een sony erricsson k800i ontbreekt er echt veel functionaliteit en ook software op dit dingetje.
Met een iphone kun je niet: mms-en, blue-toothen, geen smileys of animcons toevoegen in sms, je smsjes niet forwarden, (tot de vorige firmware kon je niet meerdere mensen tegelijk sms-en) video's opnemen, de kwaliteit van de camera is lager 2Mpixels. je kan smsjes niet annuleren nadat je per ongeluk op send drukte.
Ik kan mijn mp3s niet afspelen wanneer ik hem aan de computer op de zaak hang, laat staan mn foto's eraf halen.
Waarom worden deze nadelen nooit genoemd? Wel leuk hoor dat iBeer maar mist dan niemand deze functionaliteiten en mogelijkheden?
En ook de logica laat te wensen over, kijk maar eens hoeveel handelingen je moet doen om een niew tabblad in de browser te openen.
Probeer maar eens een foto toe te voegen in een emailtje nadat je op reply drukte en zo zijn er nog wel een paar,..
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.