Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Over 8 of 9 maanden is mijn contract bij telfort afgelopen, wat moet ik dan doen met mijn oude telefoon?

Moet ik die an hun geven of mag ik 'm houden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
678

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Een abonnement voor een mobiele moet je wel opzeggen voor de verlooptijd anders wordt het automatisch verlengd. Maar de telefoon mag je houden
(Lees meer...)
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Die mag je houden, de aanschafprijs van je telefoon zit verwerkt in de prijs van het abonnement. Dus wanneer het abonnement is afgelopen, heb je in feite de telefoon afbetaald.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
deze mag je houden. Je hebt de telefoon maandelijk afbetaald, vraag nog wel na 1 jaar je simunlockcode op want dat kan je ook simkaarten plaatsen van andere provider en ben je niet meer afhankelijk van telfort
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze mag je houden. Je kunt je abonnement ook behouden, want tegenwoordig mag je per maand (na het 1 jarig of 2 jarig contact) opzeggen. Je toestelkosten zijn verwerkt in het abonnement.

Bel je niet veel, stap dan met je toestel over naar www.simyo.nl. Werkt prettig. Wel eerst je toestel simlock vrijmaken door te bellen naar telfort (is meestal gratis).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding