Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik ben mijn telefoon verloren en wil mijn abonnement dan verlengen maar dan verlengen ze het met 2 jaar en heb dan een 3 jarig abonnement mag dat wel

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

telefoon verloren...na een jaar kennelijk
abo verlengen tot 3 jaar... hum
je krijgt kennelijk -neem ik aan, okay?-
dan tot 3 jaar een abo
mwah, zo te zien als een 'nieuw' kontrakt
als je dat niet wilt
laat je voorlichten over andere mogelijkheden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mijn vorige abo was een al een keer verlengt doordat mijn ouwe telefoon niet meer te repareren was, dus eigenlijk wouden ze hem verlengen tot 4 jaar maar hebben er een jaar van af gehaald, en toen wou ik hem dus verlengen maar dat mocht niet omdat dat ouwe abo( wat ik had verlengt) nog niet eens in was gegaan terwijl ik de telefoon al een jaar had en er al een jaar voor betaalde. en nu moet ik wachten tot eind november.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
pech zeg, vervelend.
misschien kun je het terugbrengen tot een jaar
en dan mogelijk wat bijbetalen.
Ja, dit mogen ze doen. dit wordt in de Telecom wereld een 'early renewall' genoemd. oftewel; eerder verlengen van je abonnement. vroeger was dit meestal gratis, maar omdat men meeging in de Iphone-hype, en iedereen opeens zijn telefoon 'verloor' kon je door eerder je abonnement te verlengen, ook meteen zo een leuke telefoon krijgen. bij de meeste
aanbieders betaal je op de koop toe ook een premie, bij T-mobile betaalde ik 75 euro. op het moment dat je huidige abonnement afloopt, gaat direct je nieuwe contract lopen. je zit in principe wel heel lang aan een telefoon vast, en die is na drie jaar echt niet nieuw meer. mijn advies zou zijn dat je op zoek gaat naar een goede gebruikte telefoon zonder simlock. Dan kun je vaker wisselen van telefoon zonder dat je dan ergens aan vast zit. mijn excuses voor de grammatica overigens, ik type dit nu ook op een nieuwe telefoon. ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je vraagt, mag dat wel. Nou het mag in ieder geval wel, verder lees ik uit jouw verhaal dat ze al iets doen uit coulance naar jou. In principe mag je niet gehouden worden aan een tweejarig contract, dat hebben ze de vorige keer al niet met je gedaan. Dat is tof van ze, maar ik denk dat ze het aannemelijk kunnen maken dat 3 telefoons en dan die verlengingen wel kostenverantwoordend is.

Ik zou gewoon lekker een simlockvrije goedkope telefoon aanschaffen, dat is verstandiger, die heb je al voor 50/60 euro.

Ook wordt het dan minder prijzig als daar wat mee gebeurd. Ja het is jammer dat je dan een hoop functies niet hebt, maar dat is dan niet anders. Je kan er iig mee bellen en sms-en
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Ja dat mag, maar ik zou het niet doen. Je kunt via MP leuke telefoons komen. Een abonnement met GRATIS telefoon is ook niet anders dan huurkoop. En ik ken weinig mensen die daadwerkelijk 3 jaar met hun mobieltje doen (behalve mijn ouders)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding