Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke telefoon is geschikt voor een bejaarde man?

Mijn opa wordt volgende maand 75 en wil graag een mobiele telefoon. Hij heeft er nog nooit 1 gehad en heeft er dus ook geen enkel verstand van. Het moet gewoon een heel eenvoudige telefoon zijn zonder "ingewikkelde" extra's. Iemand suggestie?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Ga eens snuffelen op www.seniorentelefoonwinkel.nl.
Kom je vast wel iets tegen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Een grote keus in gsm's voor ouderen. Je kunt kiezen uit diverse modellen, waarbij ook rekening gehouden wordt met slechtzienden, en met eenvoudige bediening.
Succes met uizoeken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Hoi Raytje,

Kijk even op www. seniorentelefoonwinkel.nl
Veel toestellen met vooral grote knoppen en makkelijke bediening zonder poespas

Succes en fijn weekend
Leonard

Toegevoegd na 4 minuten:
nog 1 gevonden : www.telefoonsvoorsenioren.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Fysic FM-8800 zag ik bij de Dixons en dat vond ik echt een telefoon voor een oudere die nog nooit een gsm gehad heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de Blokker heb ze 1 seniorentelefoon. Ik heb hem kado gegeven aan mijn ouders. Prima telefoon. Hij is simlockvrij. Er zit een alarmknop op (die moet jij dus even instellen) en geen poespas. Ik heb er eur 59 voor betaald incl prepaidkaart van eur 15
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze opa van eveneens 75 heeft een LG shine en die bevalt hem prima. Als jouw opa nog nooit een mobieltje heeft gehad, en deze alleen wil gebruiken om te bellen/SMS en kun je misschien beter een eenvoudige kopen. Er zijn speciale seniorenmobieltjes te koop,steek je licht eens op bij een telefoonwinkel en doe dat samen met opa.

Toegevoegd na 55 seconden:
Oh ja, neem een prepaid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Doro 338 (o.a. verkrijgbaar bij Ouderenwinkel.nl) wordt goed, veelvuldig en makkelijk gebruikt door vader van 90 en zijn partner van 91! Daarbij een sim-only card van 2,50 per maand voor 100 belminuten per maand (wel voor 2 jaar vooruit te betalen), geen sms verzenden (wel te ontvangen).
Practisch, simpel en goed te begrijpen apparaat; let met de alarmknop er wel op dat deze bij het vasthouden - te - gauw ingedrukt kan worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zag ergens een Easy phone, met grote letters en weinig knoppen.
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing