Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Telefoon Nokia E72 gekocht, mobistar rekeningen van internet ondanks niet gebruikt. Waarom krijg ik 159,00 euro internet onkosten aangerekend?

Op mijn factuur staan zeer vele verbindingen met Mworld.be (zelfs 's midden in de nacht) terwijl ik hier totaal niet van op de hoogte was. Ben totaal zelf niet op internet geweest of verbinding gemaakt. Waar zit hier de boosdoener of waar zit het verborgen angeltje dat de mensen geld aftroggeld?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
813

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik vermoed dat de connectieinstellingen van de vorige eigenaar nog staan ingesteld op bijvoorbeeld automatisch mail ophalen of dat de standaardinstellingen zo zijn ingesteld. Day verklaart dan dat het ook midden in de nacht gebeurt. Ik ken de details van de rekening niet maar als het telkens maar een paar seconden is, dan denk ik inderdaad de automatische mailophaler…
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Soms 2e hands gekocht en nu de rekeningen van de vorige eigenaar krijgen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het internet gebruik je vaak ongemerkt, ik haal altijd de instellingen om via 3G te internetten er helemaal uit.
Zodat ik ook alleen maar wifi gebruik en niet per ongeluk internet via de provider gebruik.
Of laat het blokkeren bij de provider. Let op, je kan dan ook geen MMS versturen en ontvangen (SMS natuurlijk wel)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien moet je eens twee dingen doen.

1.) kijk eens naar de antwoorden op de vraag waarvan ik hieronder een link plaats, die persoon wordt ook door Mobistar gefactureerd voor Mworld namelijk.

2.) Stuur de vraagsteller (Giovanni) eens een privébericht, misschien heeft die inmiddels een oplossing.

Het lijkt hier alsof er iets niet klopt met de combinatie Mobistar en Mworld.

Als derde, misschien kun je een formele klacht indienen ergens, bijvoorbeeld bij een overheidsinstelling, in Nederland gaat dat geloof ik via de OPTA, maar in België zal ook zoiets zijn, dit lijkt me echter geen zuivere koffie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb ook de e72 maar zorg dat je i net niet meer in je snelkoppelingen staat. kan je ook niet perongelukop i-net
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding