Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik het patroon vergeten van mijn samsung s6 en findmymobile en "patroon vergeten" werkt niet heeft iemand een ander idee?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Telefoons
3.6K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik had ook zo iets bij mijn ipot en ging naar de applestore dat werkte. Maar op youtube kan er ook veel staan.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je kan de telefoon terug zetten in de fabrieksinstellingen. Als je dit doet worden alle gegevens van je telefoon verwijderd en dus ook je ontgrendelingspatroon waardoor je weer opnieuw in je telefoon kan. Je telefoon krijgt dan weer dezelfde instellingen als toen hij net uit de fabriek kwam. Deze manier is niet aan te raden, omdat je als je dit doet al je foto's, contacten, apps, video's, muziek enz. die op je telefoon stonden zal verliezen, tenzij je recentelijk een back-up hiervan hebt gemaakt.

Als er echt geen andere oplossing is om in je telefoon te komen en je wilt deze toch terugzetten in de fabrieksinstellingen kan je dat op een samsung s6 op deze manier doen:
Nadat je je telefoon hebt uitgeschakeld, druk je gelijktijdig op de volume omhoog knop, de home knop en de aan/uit knop. Deze houd je ingedrukt totdat het android logo op je scherm verschijnt. Vervolgens zal het boot menu openen. Hier kan je doorheen scrollen door het gebruik van de volume knoppen en hierin kan je iets selecteren door middel van de home knop. Je gaat in dit menu naar 'Wipe Data/Factory Reset' en vervolgens selecteer je dit door op je home knop te klikken. Selecteer vervolgens 'Yes, delete all user data'. Als je hierna op de aan/uit knop klikt zal je telefoon gereset worden.

Hopelijk lukt het om een andere manier te vinden om weer in je telefoon te komen, maar als dat niet het geval is, kan je deze manier gebruiken. Let wel op dat echt alles wat op je telefoon stond verwijderd zal zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding