Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mobiel doet niets meer, wat nu?

mobiel : HTC Touch Pro 2

Vanochtend checkte ik mijn smsjes nog even op mijn mobiel, stop mijn mobiel in de tas (met bescherming) en vervolgens, 6 uur later na school wil ik 'm er weer uit halen en doet niets meer. Is compleet dood. geen scherm, geen geluid, start niet op. niks.

Ik heb de mobiel nog geen jaar!

Kan ik zelf iets proberen of moet ik hiermee naar een telefoon zaak? (Ik heb mijn mobiel op internet gekocht.)

Natuurlijk heb ik al geprobeerd om batterij en kaart eruit (en erweer in) te doen maar dit hielp niet.

iemand tips?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En de batterij is niet leeg?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Probeer een hard reset.

Alle data wordt dan verwijdert!

Je bent wel verantwoordelijk voor je eigen daden.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik weet niet of je telefoon hier iets op doet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Soft reset was voldoende!
thanks!

Andere antwoorden (2)

Is de batterij niet gewoon helemaal leeg? Kan bijv zijn dat de walkmanfunctie per ongeluk aangegaan is, toen hij in de tas werd gestopt. Dit vreet energie en na 6 uur is batterij dan natuurlijk wel dood. Probeer dus eerst eens op te laden. Anders houdt het al snel op, wat je zelf kan doen en zul je toch naar de telefoonzaak moeten.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Opladen helpt meestal wel. Gewoon uitlaten staan en 2 uur laten opladen. Hierna aanzetten en dan doet hij het waarschijnlijk wel weer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nope mobiel ligt al tijd aan de lader en er zit geen verandering in. De zaken zitten maar in 3 grote steden waar ik niet 1,2,3 tijd voor heb.. en dus moet ik hem retourneren als ik wil dat de fabriek 'm checkt. Vervelende is dat ik m weken kwijt kan zijn op die manier vandaar dat ik hier ook op een idee /tip hoopte haha;)
Je kan de helpdesk van HTC een proberen te bellen (uiteraard met een andere telefoon:-)
Misschien kun je eens googlen op internet of je niet de enige bent.

Misschien dat zij nog wat tips kunnen geven, of anders kunnen zij aangeven wat je verder moet doen.

Soms moet je aan-knop best lang ingedrukt houden of is hij moeilijk in te drukken. Laat hem ook eens minstens een uur op de lader en probeer het dan nog eens.

---

Even googlen op "HTC Touch Pro 2 start niet meer op" en de eerste treffer:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1392086

"Nu heb ik zelf een manier gevonden om hem toch weer aan de praat te krijgen. Namelijk door de batterij er uit te halen, de aan-/uitknop 10 sec. in te drukken, de batterij er weer in te doen en de aanknop weer in te drukken."

of

"Waarom lezen jullie niet het Touch Pro2 topic? Hier wordt de laatste tijd wel vaker over gesproken: Standby Of Death (SOD). Ik had er ook last van, maar sinds ik mijn GSM Band instellingen van 'auto' afgehaald heb, heb ik nergens meer last van. Zie voor meer info het TP2 topic."

en nog meer op die link.

Lijkt me handig als je hem weer aan de praat krijgt om te gaan kijken naar firmware updates.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dankjewel voor je uitgebreide antwoord. echter had ik bovenstaande punten (natuurlijk) zelf al geprobeerd. Ik denk dat ik 'm toch zal moeten opsturen..
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: