Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Beltegoed is ineens op hoe kan dat?

Mijn beltegoed is ineens van 17,92 naar 1, 43 gegaan, vanmorgen had ik nog 17,92 en toen ging ik naar mijn oma en die heeft geen internet dus dan doe ik soms mobiele gegevens aan en toen heb ik 3 apps gedownload en iets op google gezocht, en er stond dan boven aan LTE dat staat er anders nooit anders staat er altijd 3G of 4G maar dit keer niet en ik kreeg toen ik het aan en uitzette telkens geen bericht van vodafone dat vond ik ook al raar dus ik dacht dan zal dit wel gratis zijn maar niet dus, ik heb net op het normale internet van thuis 10 berichten gestuurd naar 3030 dat je geld kan winnen dat kostte per bericht 0,45 euro cent dus dat zal 4,50 zijn maar dan zou er dus 13,42 ineens er vanaf zijn gegaan.
(herkent iemand dit of weet iemand hoe dit kan?)

Toegevoegd na 3 minuten:
Mijn mobiel is de: Samsung Galaxy S7 edge

Toegevoegd na 40 minuten:
ik heb gedownload:

Wie is de mol: 45,58 MB
Zalando: 49,16 MB
gezondheid en fitness: 13,64 MB
en Gratis stappenmeter, Actify MaaltijdMatch (ik weet niet hoeveel MB) maar die heb ik even gebruikt en weer verwijderd

Mijn oma woont net aan de grens met duitsland misschien ligt het daaraan?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (1)

De Duitse grens kan er mee te maken hebben, maar dat zou in principe niet het probleem moeten zijn. Wat ik denk dat het probleem is is dat je die apps hebt gedownload. Sowieso als je op data gaat met prepaid, is dat al heel duur. Laat staan als je apps download! Zelf heb ik dit ook wel eens gehad met mijn data bundel (abonnement).
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing