Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wordt een Samsung Android mobiel met prepaid automatisch geupdated?

Ik heb een Samsung Fame mobiel en vraag mij af of deze altijd automatisch ge-updated wordt. Dit is nl. een voorwaarde van ING ivm. hun mobiele App internetbankieren. Dus het gaat om de mobiel zelf en niet de ING App. want die wordt al automatisch ge-updated.

8 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedoel je het updaten van de Android-versie of het updaten van de apps?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Prepaid heeft niks met updates te maken.

De updates van android komen via Samsung. Hoe lang zij updates blijven maken is niet direct bekend. Voor hun top modellen is dit toch wel een aantal jaar.
Er zijn ook budget modellen geweest die na 1 a 2 jaar geen updates meer kregen.

Als er een update beschikbaar is zal je hier een melding van ontvangen.
Het is verstandig wanneer je telefoon geen updates meer ontvangt over te gaan op een nieuwer toestel wat een veiligere / nieuwere versie heeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
tham
8 jaar geleden
Helemaal duidelijk. Ik ga nu bij Samsung checken of mijn mobiel te oud is geworden.
tham
8 jaar geleden
Het wordt gelukkig nog steeds automatisch geupdated. Dank.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: