Ik heb waarschijnlijk per ongeluk mijn mobiel geblokkeerd. Hoe kan ik dat oplossen?
Ik gebruik die mobiel zelden en dan vnl. voor sms. Een paar weken geleden deed hij het nog en nu kan ik alleen maar een noodoproep doen en ik kan ook niet meer gebeld worden want dan wordt er gezegd dat de mobiel buiten gebruik is. Er staat volgens mij nog wel voldoende beltegoed op. Hoe los ik dat op? De website van de provider reageert niet op het contactformulier en als ik hen met de gewone telefoon bel zijn ze in gesprek.
Ik heb een simpele Samsung telefoon. Ik bel prepaid bij Lebara.
Lebara geldigheidsduur Geldigheidsduur na aankoop
Na het kopen van je Lebara beltegoed via Opwaarderen.nl heb je zes maanden de tijd om deze te activeren. Geldigheidsduur na activatie bij Lebara
Als je de Lebara opwaardeerinstructies hebt gevolgd is je beltegoed geactiveerd. Hierna is je beltegoed onbeperkt geldig, mits je minimaal één keer per 180 dagen opwaardeert. Laat je dit verlopen, word je beltegoed bevroren (je kunt nog wel gebeld worden). Je hebt dan 90 dagen de tijd om het opnieuw op te waarderen voordat het beltegoed zijn geldigheid verliest en je geen gebruik meer kunt maken van de aansluiting.
---------
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.