Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe herstel ik mijn connectie met Lebara?

Ik wilde vandaag mijn beltegoed opwaarderen met een code, maar ik kan 1244 niet meer bereiken. Er staat meteen na het bellen "call ended". Ook herkent de website mijn telefoonnummer niet meer als Lebara nummer. Ik kan nog wel gebeld en geSMSt worden. Wat moet ik hieraan doen? Klantenservice heb ik al gemaild maar dat duurt nog wel even.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Beste Eloines, hoedt U voor Lebara!!
Neem nu meteen een andere provider, vergeet Lebara, schrap die naam uit je vocabulaire...
Iedereen die ik spreek over deze naam heeft dezelfde ervaring... je stort geldt (koopt beltegoed) en of het duurt even, of het is meteen weg en voor oplossingen zijn ze onbereikbaar.
Het is voor mij een levensles geweest: NOOIt meer LEBARA en geloof me , het is geen grap , maar gaat je nog veel meer geld kosten als je het nu nog wilt oplossen.

Antwoord

Jouw connectie met Lebara is niet te herstellen. Zij blijven onbereikbaar. Niet telefonisch noch per mail/online te bereiken.

Gewoon niet. En het gekke is, dat ze nog steeds slachtoffers maken.
Het heeft mij eerst ca. 40euro beltegoed gekost en later nog eens 10euro. Dat is voor iemand zoals ik een hoop geld. ik ben over mijn boosheid heen, maar verontwaardigd ben ik nog steeds, het is namelijk moreel verwerpelijk en kennelijk wettelijk wel toegestaan. ze zijn dus sluw en gaan gewoon door, want ze kennen de mazen van de wet.

Advies
Laat het rusten.

Ik kan je een goede andere provider aanraden .prepaid. bellen met Lyca. Deze heeft op dit moment weer een actie : 10euro beltegoed kopen en dan 20euro beltegoed opwaardering krijgen. en houd je vast 20euro kopen en 60euro beltegoed krijgen! wie kan daar tegenop? er is geen betere. Ik ben al jaren klant, tevreden klant van Lyca.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing