Welke iPhone moet ik kopen? iPhone 5s of de 6?
Ik wil graag van Samsung naar iPhone overschakelen. Nu was ik aan het twijfelen tussen de iPhone 5s en de iPhone 6, en vroeg me af of jullie me hiermee kunnen helpen.
Ik wil een iPhone 5s 32GB kopen, of een iPhone 6 met 64GB. Momenteel is mijn GSM 16gb, en heb hier altijd vrije ruimte gehad, maar aangezien dit bij apple niet uit te breiden is, ga ik het lot niet tarten door 16GB te nemen.
Ik heb beide toestellen vastgehad en vind de 5s er beter uitzien en steviger aanvoelen. Daarbij komt ook nog eens dat hij 150 euro goedkoper is. Maar zou de 5s niet te snel te traag worden bij toekomstige updates? Ik weet dat apple oudere toestellen altijd lang voorziet van nieuwe software/firmware, maar wil absoluut niet dat het toestel traag gaat aanvoelen omdat de nieuwe software te zwaar is voor de hardware. Met mijn Samsung had ik van in het begin last van redraws, 3seconden voordat galerij/berichten/dialer open ging en hoop dit met een iphone niet aan de hand te hebben, ook qua firmware updates was dit een ramp
Een iPhone 6 is natuurlijk beter en sneller, maar ik ben geen zware gebruiker (FB, mails controleren, surfen, bellen, af en toe een heel licht spelletje). Is de M8 processor zo veel beter dan de M7 van de iPhone 5s? Is de iPhone 6 zijn meerprijs waard ten opzichte van de iPhone 5s (32GB vs 64 maakt voor mij geen verschil, ik kom in princiepe al toe met 16GB).
Hopelijk kunnen jullie me hiermee helpen, want ik zou zo snel mogelijk een nieuwe telefoon
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.