Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is iphone 6 beter of samsung galaxy s6?

Mijn zus wilt een nieuwe smartphone voor mij kopen als verjaardagcadeau, maar ik weet niet welke ik ga nemen. Zou ik de iphone 6/(s) of de samsung galaxy s6/(edge)? En waarom dat telefoon?

Ik hoop graag dat iemand mij zo snel mogelijk kan helpen. En alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (2)

De iPhone 6 is op dit moment de beste en duurste keus.

Toegevoegd na 2 minuten:
Echter, ze ontlopen elkaar niet veel, een nek-aan-nek race zou je kunnen zeggen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hieronder een review tussen beide telefoons.
de Samsung galaxy s6 (die wordt vergeleken in onderstaande video) is nagenoeg gelijk aan de samsung galaxy s6 edge qua prestaties en specificaties.

Hier een link om de specificaties te vergelijken: https://www.belsimpel.nl/producten-vergelijken/Samsung-Galaxy-S6-Edge-32GB-Gold/apple-iphone-6s-64gb-rose-gold

Als je voor de Iphone 6s gaat, raad ik je de 16 gb variant af, omdat het al snel vol zit en niet uitbreidbaar is met een sd-kaartje, ga dan dus voor de 64 gb variant (deze is wel duurder).

De samsung galaxy s6 edge heeft standaard 32 gb, dat is wel voldoende, voor een gemiddelde gebruiker.

Het grootste verschil tussen beide toestellen, is naar mijn inzicht het besturingssysteem. beide toestellen zijn snel, hebben een prima camera en mooi design.

Qua specificaties is de samsung galaxy s6 edge op nagenoeg alle vlakken beter, in dat opzicht raad ik de samsung galaxy s6 edge aan.
Qua gebruikerservaring is er geen echte winnaar aan te wijzen.

Dus stel jezelf de volgende vraag: welk besturingssysteem vind ik fijner?

Ik hoop je vraag zo goed mogelijk te hebben beantwoord.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing