Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik het beste systeemopslag van mijn S4 verwijderen?

mijn systeemopslag van mij S4 zit bommen vol. hoe kan ik deze het beste verwijderen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat moet je niet doen! Want de systeemopslag is erg belangrijk en je smartphone kan niet zonder. Ik neem aan dat je niet de systeemopslag bedoelt (/system) maar de gewone interne opslag. Dat kun je gewoon wissen via de computer, of via de Android bestandsbeheerder. Maar let goed op dat je geen data wist van apps, waardoor belangrijke apps niet (goed) meer werken.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als ik naar mijn systeem opslag kijk (S4 mini) zie ik daar bij mijzelf alleen maar staan welke apps ik op mijn telefoon heb.

Dus, naar mijn idee kun je wat apps verwijderen, dan is die wat leger.
Vergeet ook niet het RAM geheugen tijdig te wissen, als je dat doet wordt je telefoon meteen al een stuk sneller.

Ik heb zelf de app: Clean master. Die zoekt om de zoveel tijd naar bestanden die je niet gebruikt en ruimt de rommel van je telefoon op. Heel handig, mijn telefoon werd hier zeker sneller van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding