Kan ik mijn abonoment per direct opzeggen zonder extra kosten wegens fout van provider zelf?
Vanmorgen afgesloten bij vodafone, kan niet bellen wat er aan de hand is aangezien ik helemaal ben afgesloten. Met een vriendin haar telefoon moeten bellen tot 4 uur vanmiddag maar wegens drukte kan ik niet geholpen worden en moet ik later terugbellen en word vervolgens zo de haak er opgegooid. Ik naar een vodafone winkel, ook daar kunnen zij niets voor mij betekenen alleen betalen via internetbankieren en morgen maar weer bellen als je word aangesloten. Nu blijkt dat ik vanaf maart niet betaald heb ( wat ik zelf uit moest zoeken aangezien vodafone het te druk heeft en of het niet weet)
3 maanden is er geen auto incasso gedaan. Ze hebben het niet eens geprobeerd te incasseren, dat zie je namelijk als het niet geïncasseerd kon worden als er niet genoeg geld opstond, heb geen brief ontvangen ( want die versturen ze niet meer ) geen mail en geen sms. Wel mails met reclame en klanttevredenheids onderzoek.
Ik heb de betalingen net overgemaakt en wil als ik morgen kan bellen per direct mijn abonoment opzeggen, maar hier zitten 2 jaar kosten aan verbonden mag dit wel? Ik lijd aan een paniekstoornis dwangstoornis en ernstige angststoornis met grootst deel voor mijn zoontjes, nu kan ik niet bellen en gebeld worden. Weet iemand of ik mijn contract mag verbreken zonder extra kosten omdat dit mijn fout niet was maar die van vodafone, ik ben al 4 jaar klant mijn email hebben ze aangezien ik nog gewoon reclame ontvang mijn rekening nummer heb ik al 7 jaar, iemand die meer weet?