Kan resterend saldo prepaidkaart op telefoon niet meer per sms opvragen, hoe kan dit?
Sinds enkele weken werkt *101# (saldo beltegoed per sms opvragen) opeens niet meer op mijn Samsung B3410 telefoon. Ik kan dus mijn beltegoed via een sms niet meer opvragen. Het betreft hier een prepaid telefoon.
Ik heb geen enkele instelling veranderd en hij is ook niet gevallen of iets dergelijks.
Ik ben hiervoor naar een KPN winkel geweest en de medewerker zei dat mijn telefoon kapot was.
Ik trek dit sterk in twijfel! Hij wilde me ook niet verder helpen. Ik moest volgens hem gewoon een nieuw toestel kopen.
Erg slechte service van KPN, daar dit een servicewinkel betrof.
Kan dit echt aan mijn toestel liggen of zou dit zomaar bij Hi kunnen liggen?
Er werd namelijk al eens eerder gezegd dat een (andere) service aan mij toestel zou liggen en later bleek het bij Hi te liggen. Ik vertrouw dus niet meer op de informatie die medewerkers geven.
Heb ditzelfde (verkeerde informatie) ook al eens bij mijn bank gehad en het probleem lag volgens hen ook aan mijn telefoon, maar bleek achteraf ook bij de bank zelf te liggen.
Welke stappen zou ik het best kunnen ondernemen en ligt dit wel aan mijn telefoon?
Ik heb deze vraag ook op het Hi-forum geplaatst maar daar duurt het eeuwen voordat je antwoord krijgt, als je dat al krijgt.
Alvast bedankt voor het lezen van dit topic.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.