Als je aan de telefoon bent, word je whatsapp bericht dan afgeleverd of blijft er dan voor de verzender 1 streepje staan?
Hallo
ik wilde graag weten hoe dat nu precies zit
gisteren stuurde ik iemand een whatsapp bericht, er kwamen direct 2 grijze streepjes te staan, die blauwe streepjes kwamen pas een uur later.
die persoon zei dat hij aan de telefoon zat, maar dat geloof ik niet, omdat ik dus dacht dat je dan maar 1 streepje zou zien tot die persoon ophangt.
ik zou graag wat meer duidelijkheid willen daarover
mvg
als ik met mijn moeders telefoon bel en daarna ophang, zie ik ook ineens allerlei notificaties van wordfeud enzo
bij het lezen worden de vinkjes blauw.
het punt is, ik heb vaker meegemaakt, en zelf ook getest. ik heb thuis wifi, en heb toen met mijn telefoon gebeld, en met mijn moeders telefoon een whatsapp gestuurd naar mijn foon. toen zag ik maar 1 streepje staan, terwijl ik wifi heb, en toen ik ophing kwam het 2e streepje er bij. maar wist dus niet of dat echt door het bellen was, of omdat wifi uitgaat als je telefoneert.
Het kan ook per telefoon verschillen hoe het zit met wifi en data binnenhalen tijdens het bellen, dat weet ik verder niet.
het gaat er mij niet om om diegene te controleren, wat die doet enzo moet die zelf weten. Maar ik maakte tegen hem een grapje van goh, stuurde je een uur geleden een berichtje, en niet antwoorden haha, zo zei ik dat, niks bijzonders. en toen viel t me op snappie
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.