Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de juiste mobiel voor mij in 2014?

Ik ben opzoek naar een nieuwe mobiel.
Ik weet bijna niks van telefoons en abonnementen en ik had gehoopt dat iemand mij hier zou kunnen adviseren wat ik het beste kan kopen. Uiteraard wil ik met de tijd mee gaan dus een telefoon met touche screen met een leuk/breed beeldscherm zou fijn. Die compact is en goed muziek kan afspelen want muziek is erg belangrijk in mijn geval.

Dus een kleine samenvatting:
1. Goed muziek kunnen leveren
2. Leuk/+ groot beeldscherm
3. Handig om mee om te gaan voor internet (dus een beetje snel hier en daar)

Ik zou hierbij een abbonement willen samenstellen ALS dat mogelijk is. en die bestaat uit
1000 MB internet
50 smsjes
300 belminuten

Ik weet dat ik veel vraag maar ik heb totaal geen verstand van telefoons!
Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen. En ja er mag best geld uit gegeven worden als er nog een bijdrage komt om een toestel aan te schaffen. Geen IPHONES alsjeblieft..

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
981
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een i phone is juist wel een telefoon waarbij alles zeer overzichtelijk is en gemakkelijk in gebruik als je er niet zoveel verstand van hebt. Niet dat ik iPhone freak ben heb zelf ook nog een acer deze is voor muziek niet geschikt Mijn vader heeft laatst ern huwawei gekocht ik lachte hem in het begin erg hard uit maar na paar uurtjes spelen en proberen vind ik dat toch ook een aardig toestel gemakkelijk in gebruik je kunt er eigenlijk alles mee ( voor muziek wel even andere oortjes kopen) Maar er gaat niks boven een Sony als het om foto's maken en muziek luisteren gaat
Ritsuka
10 jaar geleden
Voor goede muziek zijn de oortjes belangrijker dan de telefoon
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1000 mb internet????
ItisILeClerc
10 jaar geleden
je kunt beter de beste mobiel voor 2015 zoeken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je zou voor de Samsung Galaxy S4 (mini) kunnen gaan. Dit is niet het nieuwste toestel, maar zeer zeker een degelijk en snel apparaat. Helder beeld en reageert snel. Je kunt er alles mee. Veel mensen vinden de S4 iets te groot, dus in dat geval zou je voor de Mini variant kunnen kijken. Ik heb altijd een abonnement + toestel gehad bij Vodafone maar vond dit te duur worden.
Ik had uitgerekend dat ik bij een tweejarig abonnement ongeveer 200-300 euro bespaar als ik een los toestel koop en daar een sim-only abonnement bij neem. Het is een hoop geld in een keer, maar op termijn loont het zich wel.
Ik ging van 50 euro per maand (24*50 = 1200) naar eenmalig 500 euro en daarbij 18 euro per maand (24*18 = 432)
Dat scheelt dus 1200 - 932 = 268 euro
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat versta je onder groot beeldscherm?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En wat versta je onder een leuk beeldscherm?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De iPhone is de beste muziek telefoon, Dat zou ik zeker weten vinden ook als ik geen applefan ben. De iPhone is ook gebruiksvriendelijk, Dus dat is de beste oplosisng omdat je geen verstand hebt van telephones zeg je.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik zweer zelf al jaren bij Samsung. Tot vorig jaar mei had ik geen smartphone...er is een wereld voor me open gegaan. Ik heb een Samsung s3 normaal. De mini vind ik waardeloos. Te klein scherm, als je gaat typen en je hebt grote vingers (die heb ik dus niet) toets je vaak mis.
De S4 mini ken ik niet, dus heb ik geen ervaring mee.

Wat ik prettig vind aan Samsung is dat de gebruikers interface altijd wel een beetje hetzelfde blijft. En de kwaliteit van de toestellen is ook goed.

Bij Tele2 heb je vaak echt voordelige abonnementen met toestellen en het toestel is gewoon van jou. Geen onzin met lease, niet de eerste 6 maanden...
Gewoon duidelijkheid.

Toegevoegd na 33 seconden:
Steeds meer mensen gebruiken trouwens WhatsApp dit maakt het gebruik van sms zowat onnodig.
(Lees meer...)
10 jaar geleden
De Motorola Moto G biedt op dit moment het meeste waar voor je geld. Je bent het goedkoopst uit als je een Sim only abonnement neemt en het toestel los koopt. Samsung (bijv. S4 of S5) biedt over het algemeen de beste bouwkwaliteit. Blijf uit de buurt van merken als HTC, Acer, Huawei etc. Als je een meer high-end toestel wilt kan je ook kiezen voor de Nexus 5.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding