Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de juiste mobiel voor mij in 2014?

Ik ben opzoek naar een nieuwe mobiel.
Ik weet bijna niks van telefoons en abonnementen en ik had gehoopt dat iemand mij hier zou kunnen adviseren wat ik het beste kan kopen. Uiteraard wil ik met de tijd mee gaan dus een telefoon met touche screen met een leuk/breed beeldscherm zou fijn. Die compact is en goed muziek kan afspelen want muziek is erg belangrijk in mijn geval.

Dus een kleine samenvatting:
1. Goed muziek kunnen leveren
2. Leuk/+ groot beeldscherm
3. Handig om mee om te gaan voor internet (dus een beetje snel hier en daar)

Ik zou hierbij een abbonement willen samenstellen ALS dat mogelijk is. en die bestaat uit
1000 MB internet
50 smsjes
300 belminuten

Ik weet dat ik veel vraag maar ik heb totaal geen verstand van telefoons!
Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen. En ja er mag best geld uit gegeven worden als er nog een bijdrage komt om een toestel aan te schaffen. Geen IPHONES alsjeblieft..

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
981
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een i phone is juist wel een telefoon waarbij alles zeer overzichtelijk is en gemakkelijk in gebruik als je er niet zoveel verstand van hebt. Niet dat ik iPhone freak ben heb zelf ook nog een acer deze is voor muziek niet geschikt Mijn vader heeft laatst ern huwawei gekocht ik lachte hem in het begin erg hard uit maar na paar uurtjes spelen en proberen vind ik dat toch ook een aardig toestel gemakkelijk in gebruik je kunt er eigenlijk alles mee ( voor muziek wel even andere oortjes kopen) Maar er gaat niks boven een Sony als het om foto's maken en muziek luisteren gaat
Ritsuka
10 jaar geleden
Voor goede muziek zijn de oortjes belangrijker dan de telefoon
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1000 mb internet????
ItisILeClerc
10 jaar geleden
je kunt beter de beste mobiel voor 2015 zoeken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden