Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de juiste mobiel voor mij in 2014?

Ik ben opzoek naar een nieuwe mobiel.
Ik weet bijna niks van telefoons en abonnementen en ik had gehoopt dat iemand mij hier zou kunnen adviseren wat ik het beste kan kopen. Uiteraard wil ik met de tijd mee gaan dus een telefoon met touche screen met een leuk/breed beeldscherm zou fijn. Die compact is en goed muziek kan afspelen want muziek is erg belangrijk in mijn geval.

Dus een kleine samenvatting:
1. Goed muziek kunnen leveren
2. Leuk/+ groot beeldscherm
3. Handig om mee om te gaan voor internet (dus een beetje snel hier en daar)

Ik zou hierbij een abbonement willen samenstellen ALS dat mogelijk is. en die bestaat uit
1000 MB internet
50 smsjes
300 belminuten

Ik weet dat ik veel vraag maar ik heb totaal geen verstand van telefoons!
Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen. En ja er mag best geld uit gegeven worden als er nog een bijdrage komt om een toestel aan te schaffen. Geen IPHONES alsjeblieft..

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (2)

Ik zweer zelf al jaren bij Samsung. Tot vorig jaar mei had ik geen smartphone...er is een wereld voor me open gegaan. Ik heb een Samsung s3 normaal. De mini vind ik waardeloos. Te klein scherm, als je gaat typen en je hebt grote vingers (die heb ik dus niet) toets je vaak mis.
De S4 mini ken ik niet, dus heb ik geen ervaring mee.

Wat ik prettig vind aan Samsung is dat de gebruikers interface altijd wel een beetje hetzelfde blijft. En de kwaliteit van de toestellen is ook goed.

Bij Tele2 heb je vaak echt voordelige abonnementen met toestellen en het toestel is gewoon van jou. Geen onzin met lease, niet de eerste 6 maanden...
Gewoon duidelijkheid.

Toegevoegd na 33 seconden:
Steeds meer mensen gebruiken trouwens WhatsApp dit maakt het gebruik van sms zowat onnodig.
10 jaar geleden
De Motorola Moto G biedt op dit moment het meeste waar voor je geld. Je bent het goedkoopst uit als je een Sim only abonnement neemt en het toestel los koopt. Samsung (bijv. S4 of S5) biedt over het algemeen de beste bouwkwaliteit. Blijf uit de buurt van merken als HTC, Acer, Huawei etc. Als je een meer high-end toestel wilt kan je ook kiezen voor de Nexus 5.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing