Problemen met T-Mobile, hoe los ik dit op?
Ik heb al een tijdje een abonnement bij T-Mobile (IPhone) en sinds november ook een T-mobile Family erop aangesloten (kost €10 extra in de maand) waarmee ik dus naar bepaalde mensen 1000 gratis sms en 1000 gratis belminuten heb. Alleen kreeg ik steeds hele hoge rekeningen waardoor ik dus de specificaties van mijn facturen ging nakijken. Daaruit bleek dus dat de minuten wel uit de Family worden gehaald maar de smsjes uit mijn gewone bundel. Hierdoor ga ik dus elke keer fors over mijn sms bundel heen waardoor ik rekeningen krijg van bijna € 200 meer in de maand!
Ik heb al 3x met Tmobile aan de telefoon gezeten en 1x een hele boze mail gestuurd. Nu NOG steeds is er niks opgelost en nog steeds heb ik geen geld van ze terug gekregen. We zijn intussen alweer 4 maanden verder.
Wat kan ik hieraan doen? Het ergste is nog dat het bij T-Mobile een bekend probleem is bij de (IPhone abonnement) zeggen ze. Dan kunnen ze het toch niet maken om dit aan mensen te verkopen?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.