wat is het beste mobiele telefoon abonnement voor mij ????
Ik heb nu een mobiel met een sim-kaartje erin maar nu heb hem een tijd niet gebruikt en kan ik er niks meer mee want hij geeft aan registratie sim-kaart mislukt.
Maar nu wilde ik een nieuwe kopen maar wat is voor mij het beste.
Ik wil hem namelijk alleen gebruiken als ik van huis ga ofwel voor nood gevallen als je pech krijgt of zo dat je iemand kunt bellen.
Wil hem niet thuis gebruiken omdat ik nu voor thuis een telefoon abonnement heb waar je geen abonnementskosten betaald maar alleen de gesprekskosten.
Nu vraag ik mij af wat is voor mij de beste oplossing omdat ik mijn mobiel niet vaak gebruik en ik hem wel een jaar of langer niet gebruik.
Met mijn oude mobiel ben ik steeds mijn beltegoed na een tijde kwijt al was dat niet mogelijk zieden ze toen ik hem heb gekocht en nu wil hij niet meer omdat ik steeds sim-kaart registratie mislukt krijg waar ik van anderen heb begrepen dat het nummer na een tijdje word vergrendeld zodat je hem niet meer kunt gebruiken .
Mijn vraag is wat is voor mij het beste omdat ik hem niet vaak soms een hele tijd niet het beste ?????????