Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom krijg ik de melding "0 abonnementen"nadat ik NL-Alert wil instellen?

Ik heb een Samsung Galaxy S Avance Modelnummer GT-19070 Android versie: 2.3.6 Alle instellingen uitgevoerd voor NL-Alert met behulp van de site voor diverse telefoons, maar krijg op het eind de melding: 0 abonnementen. Ik heb een abonnement met T-Mobile dus ik snap het even niet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Heb je alle stappen die nodig zijn voor de Smasung i9070 (Galaxy S Advance) goed doorlopen? Dus ook als laatste stap je telefoon een keer uit en weer aan gezet? Hieronder de verwijzing naar de juiste stappenlijst voor jouw telefoon.

Toegevoegd na 1 minuut:
De melding van 0 abonnementen slaat in dit geval niet op het abonnement dat jij hebt met je provider maar op het abonnement bij NL-Alert.

Omdat jij mogelijk je telefoon niet goed hebt ingesteld geeft die aan dat je geen abonnement hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: