Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

iphone 5 valt uit,wat doe ik?

mijn iphone 5 valt uit als hij nog 20-30 procent aangeeft,hoe komt dit en wat kan ik hier aan doen?

de iphone is nog maar 1 jaar en 4 maanden oud

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (4)

iphone's en ipod touches hebben geen 'nog 10 procent over' of minder melding, dus hij kan alleen aangeven dat er nog minder dan 20 procent in zit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan zijn dat je batterij defect is. Je kunt kijken of je batterij misschien dikker geworden is dan dat hij vroeger was. Dat is een duidelijk teken dat hij kapot is. Probeer een andere batterij en zie of dat helpt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarschijnlijk laad je je batterij niet volledig op, en haal je steeds de telefoon van de lader voordat hij volledig geladen is. Een batterij van een telefoon werkt tamelijk simpel. Je laadt het vol, en laat het ontladen, vervolgens laadt je het weer vol, etcetera. Doe je dit niet en haal je de telefoon vroegtijdig van de lader, en dit gebeurt regelmatig; dan wordt je batterij rot.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het kan zijn dat je batterij niet goed meer werkt.
wat je kan proberen is om je telefoon helemaal leeg te maken(en dan ook echt leeg) dus niet dat hij uitvalt. gewoon steeds weer aanzetten nadat hij uitgevallen is. daarna je telefoon 24 uur lang aan de opladder leggen. werkt dit niet? dan zou ik voor een nieuwe batterij kijken: http://ifixed.nl/products/Accu-iPhone-5-%252d-origineel.html?gclid=CIXJvfGcv74CFdShtAodczYAEg de kosten van deze batterij zijn €19,95
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing