Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan het dat het digitale TV-signaal en de internetsite en -fora van Ziggo helemaal uit de lucht zijn?

Sinds 15 minuten geen enkel signaal meer, telefoon en internet doen het nog wel. Zelfs het informatienummer is dood. Hoe kan zoiets gebeuren?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Telefoons
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Geen idee 1 ding weet ik wel ping test naar ziggo.nl werkt nog wel.. ik denk dat ze door angst voor overbelasting de website even down hebben gegooit zodat mensen niet oplossingen gaan zoeken op hun site wat weer een nieuwe storing kan veroorzaken of verslechteren door top drukte.

Toegevoegd na 21 minuten:
Middels 22:32 / 16-03-10 kan ik melden dat in overijssel ziggo tv analoog het weer doet! :D
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Het betreft hier een landelijke storing van Ziggo.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hoe hoi, een grote storing! Dus over 9 maanden zijn de beschuit met muisjes in de aanbieding!!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hier in het noorden van het land ook bagger.
Het zal Ziggo weer eens niet zijn, zucht...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zit ook in het Noorden, de tv doet het niet, kan niet op de Ziggo site komen om te zien hoe wat waar storing.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zit in het midden van het land. Heb ook Ziggo (helaas). Maar deze keer doet alles het toevallig bij ons. Niet te geloven!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zij snappen het zelf ook niet omdat het probleen in zwolle is ontstaan . en zij kunnen tot nu toe nog niet begrijpen dat heel Nederland plat ligt .
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bij ons in het Noorden was er ook geen signaal.
Dus geen tv internet en telefoon, wat even afkicken was voor mij.
Ik hoorde vandaag van iemand dat er nieuwe kabels waren getrokken, en dat dat mis was gegaan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing