Wat zijn mijn rechten wanneer ik geen leentoestel krijg van RITEL?
Ik heb twee maanden geleden een nieuw toestel gekocht bij RITEL.
Nog geen week later werkte het toestel al niet naar behoren.
Ik heb het laten opsturen en dit zou 3 weken duren. Ik vroeg om een leentoestel, maar dit hadden ze niet op voorraad ''maar zodra ze er weer een hadden zou ik gebeld worden''. Nou ik ben natuurlijk niet gebeld en zelfs toen het toestel terug was van de reparatie was ik niet gebeld!? (omdat ik zelf de 3 weken had bijgehouden heb ik zelf gebeld en toen werd me verteld dat het toestel 'al binnen was'). Er bleek niets kapot te zijn, slechts een softwareupdate was nodig zeiden ze en dat was ook gebeurd.
Nu twee weken later werkt het toestel helemaal niet meer. Gaat niet eens meer aan!
Weer naar RITEL geweest en weer zeiden ze dat ze hem moeten opsturen en weer 3 weken kan duren.
Ik vroeg om een leentoestel en DIT HADDEN ZE WEER NIET OP VOORRAAD.
Ik heb een abbonnement lopen van 40 euro per maand TERWIJL IK ER GEEN GEBRUIK VAN KAN MAKEN.
Nu is mijn vraag wat mijn rechten zijn?
Kan ik mijn geld terug eisen? Kan ik om een nieuw toestel vragen?
Maar zij horen toch ervoor te zorgen dat ik een (evengoed) leentoestel krijg?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.