Ik krijg steeds dataverbruik-sms'sje terwijl ik geen data verbruik. Wat is er aan de hand?
Mijn dochter heeft een Simpel-abonnement waarmee ze kan sms'sen en een heel klein beetje data kan verbruiken. Op haar mobiel staat al het dataverbruik uit, ze kan alleen via Wifi op internet. Nu wordt ze al 2 dagen om de 3 uur ge-sms'd door de provider (Simpel) dat ze voor 5 of voor 7 euro data heeft verbruikt. Het enige wat helpt, is de mobiel helemaal uitzetten. Wat kan hier aan de hand zijn?
@Amadea: nogal kort door de bocht.... Op 20 oktober 2012 besteedde Kassa (Vara) een item over Simpel, gezien de vele klachten die onder andere hier binnen zijn gekomen. De provider belooft vanaf nu alle klachten op te lossen! Dat is 1½ jaar oud en met de belofte het op te lossen zou dat misschien ook nog gebeurt kunnen zijn :-)
Ik ben betere bronnen en info van je gewend.
Maakt de smiley t nu ook voor jou minder serieus?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.