Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik ben overgeschakeld naar een abonnement bij ander provider. Hoe kan ik mijn resterend beltegoed recupereren?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
648

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Beltegoeden meenemen bij de EIGEN provider kan niet eens bij elke provider .
Het is dus niet erg waarschijnlijk dat je je tegoed mee kunt meenemen naar je nieuwe provider. Dat zou ook een heel gedoe zijn. De nieuwe provider moet dan jouw belkosten gratis weggeven aan jou en dat dan verrekenen met de vorige provider. Alleen al de administratie ervan is een kostbare zaak. Je bent je tegoed dus kwijt, en je had het beter kunnen opmaken voordat je overstapte.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
10 jaar geleden
"Dat zou ook een heel gedoe zijn" Dat valt wel mee. Je oude provider zou je gewoon naar ratio de niet gebruikte beltegoeden in geld terug kunnen geven. Dat ze dat (zelfs maandelijks) niet doen en niet gebruikt beltegoed laten vervallen is een rare kronkel in de telecom-wereld die we normaal zijn gaan vinden. Als de groenteboer aan het einde van de maand al je niet gebruikte aardappelen op zou komen eisen, dan zou je hem van diefstal beschuldigen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is waar, maar zoals je zelf zegt, we zijn het normaal gaan vinden.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding