Is een telefoonabonnement voor mij voordeliger dan prepaid?
Oké, ik heb al jaren geen mobiele telefoon gehad, zeker vijf jaar niet. Nu heb ik van alles gemist qua evolutie van de mobiele telefoon en weet ik niet zo goed wat het beste voor mij is.
Ik zou graag een smartphone willen. Nu zijn die best aan de prijs en dat heb ik er op zich best voor over, maar ik vraag me wel af of ik de volprijs dan het beste kan betalen en dan prepaid te bellen en sms'en, wat op zich logisch zou zijn omdat ik niet veel zal bellen en sms'en (volgens mij hoeft dat tegenwoordig niet eens meer met WhatsApp, wat gratis is). Internet wil ik wel heel graag. Is het prepaidtegoedje dan alsnog heel snel op? In 'mijn tijd', de tijd dat ik nog een telefoon had, was je beltegoed zó op als je internet gebruikte, maar dat is dus al zeker vijf jaar geleden. En wat nou als ik een abonnement neem, hoe goedkoop kan dat dan? Ik hoef dan ook veel minder te betalen voor de telefoon zelf.
Dus als je niet continu online hoeft te zijn, zou ik dat doen.
Mensen weten van mij dat ik whatsapp soms wat later lees, als iets dringend is bellen of smsen ze mij.
Whatsapp kost trouwens 0,89 per jaar of zo, maar is geen geld.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.