Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom duurt het zou lang wanneer ik me pakketje ontvang?

Iemand uit Groningen zou me een pakketje sturen maar ik heb nog steeds niks ontvangen en ze beantwoord mijn e-mails niet
Moet ik verder wachten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (2)

Het kan natuurlijk zo zijn dat de persoon met vakantie is gegaan, en daardoor je mails niet heeft gelezen. De pakketbezorging rond de feestdagen is ook niet altijd even betrouwbaar qua levertijd. Anderszijds is het natuurlijk wel vreemd dat je geen reactie krijgt.

In principe moet een pakketje er niet langer dan enkele dagen over doen, dus het is zeker niet vreemd dat je je zorgen maakt. Ik weet niet of het gaat om een product waar je voor betaald hebt, maar in dat geval zou ik een aangetekende brief sturen waarin je de betreffende persoon in gebreke stelt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Normaal duurt dat een dag, indien het pakket een populair artikel bevat, zoals een smartphone, zou ik me zorgen gaan maken. Dit zijn zijn bij uitstek oplicht lokkertjes.
Indien het artiekel op marktplaats gekocht is even checken of de advertentie nog online staat, .....en hoeveel dagen of jaar de aanbieder actief is, indien dit een paar dagen is, ......Marktplaats inlichten.
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing