Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

youtube app werkt niet. kan iemand mij helpen?

Ik heb een nieuwe gsm gekocht ... en hij zegt dat ik mijn youtube app niet kan updaten omdat dit item niet beschikbaar is in mijn land terwijl dit op mijn vorige gsm wel ging?

Toegevoegd na 2 minuten:
Heeft iemand dit ook of heb je het gehad wat hebben jullie er toen tegen gedaan... ik hoor het graag van jullie
Mvg

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Weet je zeker dat de playstore is ingesteld op Nederland? Assortiment van apps en waar die wel en niet beschikbaar zijn kan per land verschillend zijn. Anders ik opnieuw inloggen in de playstore.

Heb je dit probleem ook bij meerdere (bekende) apps?

Toegevoegd na 1 minuut:
Daarnaast kan je natuurlijk ook (tijdelijk) de mobiele site gebruiken.
(Lees meer...)
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Uuhm ... niet dat ik weet ik heb deze gsm nog maar van vandaag :$ en hoe moet ik dan mijn land veranderen ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb dit ook al via de mobiele website geprobeerd hij zegt hetzelfde ...
imruben
10 jaar geleden
Je hebt het over de mobiele site van youtube? Dan lijkt het me raar dat je daar deze melding ook krijgt ;) Maar goed, ik zie nu een andere oplossing, (buiten het land wijzigen om). Ga naar instellingen > apps > tabblad 'alles' > google play store > gegevens wissen Hoop dat dit je verder helpt!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding