Nexus 5 bestellen via GooglePlay Store Duitsland?
Bij Saturn, Media Markt en dergelijke elektronica ketens, kost de LG Google Nexus 5 16GB €399,-, en de 32GB €450,- kost. Maar nu keek in bij de GooglePlay Store van Duitsland, en zag ik dat daar de 16GB €345,- en de 32GB versie van de Nexus €399,-. Dus was je in Nederland voor een 16GB versie van de Nexus 5 betaald, betaal je in Duitsland hetzelfde voor de 32GB.
Nu is de GooglePlay Store in Nederland op een of andere niet beschikbaar en via de Duitse GooglePlay Store kan je hem alleen kopen met een VPN. Nu heb ik dat meerdere keren geprobeert, maar zonder resultaat. Het lukt mij op de een of andere manier niet om "In den Einkaufswagen: 399,00 €" te drukken. Ik kan hem dus op die manier niet bestellen. Wie heeft hier verstand van en kan mij verder op weg helpen hiermee? Bij voorbaat dank.
Dit is de link met de VPN/ Proxy die ik gebruikte om naar de des betreffende pagina van GooglePlay Store.DE te navigeren:
http://www.4proxy.de/index.php?q=aHR0cHM6Ly9wbGF5Lmdvb2dsZS5jb20vc3RvcmUvZGV2aWNlcy9kZXRhaWxzP2lkPW5leHVzXzVfYmxhY2tfMzJnYg%3D%3D&hl=2ed