toetsenbord springt ineens weg tijdens het typen op mijn sony xperia T. wat kan ik hieraan doen?
ik ben sinds circa. 6 maanden in het bezit van een Sony xperia T. al die tijd ging het goed maar na een tijdje begon mijn toetsenbord plotseling weg te springen als ik aan het typen was dus omlaag. dan probeer ik op de chat balk te klikken/drukken maar er gebeurd helemaal niks. op een gegeven moment denk ik van he he hij is er eindelijk weer na 1 minuut en ik heb nog niet eens een woord of zelfs geen letter getypt en het feestje begint alweer. daarna ben ik naar de telefoonwinkel gegaan in dit geval de Phone house toen heeft die man hem even gereset dat had gelukkig geholpen maar wel voor eventjes want na een maand dook dit zelfde probleem helaas weer opnieuw op. naast dit probleem is er nog een probleem met het sorteren van de apps. ik heb ze meestal op alfabetisch staan maar hij veranderd ze ook vaak zelf naar eigen volgorde. plus dat als ik op een bepaalde app zit bijvoorbeeld de browser, youtube , buienradar en nog wat andere apps beëindigt hij zichzelf en gaat dan naar het startscherm en automatisch naar de recente apps die ik eerder heb gebruikt.om naar het startscherm te gaan moet ik zelfs de home-knop intoetsen anders blijft hij door gaan naar andere apps die ik eerder gebruikt heb. is er iemand die hier verstand van heeft of die het zelfde probleem heeft gehad?
dan hoor ik graag van jullie oplossing(en)
alvast hartelijk dank voor jullie medewerking.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.