Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een abbo met alleen bellen, en nu mag ik dus een nieuwe telefoon uit kiezen! Maar uit welke telefoon heb ik de keuze? KPN

Ik heb een abbo met alleen bellen, en nu mag ik dus een nieuwe telefoon uit kiezen! Maar uit welke telefoon heb ik de keuze als ik wel een hippe telefoon wil maar zonder internet abbo ( VAN DE KPN ) !

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk is jouw abonnement heel oud met alleen bellen. KPN en ander providers veranderen hun producten steeds. Er is zowat geen mens die alleen nog wil kunnen bellen en niet wil sms'en of whatsappen. Voor de enkeling die dat nog wel wil, worden geen producten meer aangeboden. Je hebt ook niet veel aan hippe telefoon als je geen internet hebt. De meeste functies maken gebruik van internet.
Ik zou maar eens rondkijken naar alle mogelijke abonnementen op het KPN netwerk. Je kunt bij veel providers allerlei bundels kiezen. Bijvoorbeeld veel bellen en weinig internet, en omgekeerd. Sms is tegenwoordig vaak gratis, omdat dat steeds minder wordt gebruikt. Whatsapp is veel goedkoper dan betaalde sms omdat whatsapp bijna geen data gebruikt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat je beter een sim-only abonnement kan nemen, dan kun je namelijk alleen belminuten afnemen, zo heb je al 300 belminuten voor 5,99 per maand. Het geldt dat je overhoudt kun je gebruiken om een los toestel aan te schaffen. Bij de abonnementen waar je een telefoon bijkrijgt zijn het vaak bundels die bestaan uit bel, sms en internet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing