Hoe zet ik het internet op mijn Samsung uit en kan ik alleen verbinding met internet maken op WiFi?
Sinds vandaag heb ik een Samsung Galaxy Young, mijn eerste smartphone en ik heb er nog niet veel verstand van. De sim-kaart die bij mijn abonnement zit kan ik pas over een paar weken gebruiken (ivm. nummerbehoud) dus ik heb nu tijdelijk mijn oude sim-kaart (met enkel sms/belminutenabonnement) erin gestopt. Ik heb toen whatsapp gedownload, what gewhatsapptIk dacht dat ik op het wifi-netwerk van mijn huis even aan het whatsappen/internetten was, en dacht dat het überhaupr niet mogelijk was om buiten een wifi-netwerk te internetten. Maar toen ik net in een winkel stond had ik ook gewoon nog internet en kreeg ik berichtjes binnen. Ik zag ook net dat ik blijkbaar al 50MB (is dit eigenlijk veel?) verbruikt had in een paar uur. Weet iemand hoe ik kan instellen dat ik alleen op gratis wifi kan internetten en niet een enorme telefoonrekening krijg door ongemerkt continu verbinding met internet te hebben?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.