Kan ik een telefoonmaatschappij aansprakelijk stellen voor een telefoontoestel die na 4 maanden al kapot is gegaan ?
Ik heb sinds 2011 een abbonement lopen bij de hi. Na 2 jaar heb ik de abonnement verlengd. En heb daar bij een leasetoestel genomen. ( heel stom, ik weet het.Ga ik ook nooit meer doen ) nou is de telefoon vanzelf uitgevallen. En moet ik hoge reparatie kosten gaan betalen omdat ik geen serviceplan zou hebben afgesloten. Terwijl mij heel duidelijk aan de telefoon is gezegd dat als er schade is of diefstal alles gedekt zou zijn. Het probleem in dit,is dat ik dit telefonisch heb verlengd. Nou ben ik bezig met een brief naar een afdeling voor een klacht,maar weet niet precies wat ik er in moet zetten. De telefoon ligt nou bij hun. Die krijg ik volgens hun pas terug als ik heb betaald. Anders sturen ze die ongerepareerd terug. Welke rechten heb je als een product niet deugt dan. Ik bedoel, hun geven mij toch een telefoon die niet goed is dan.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.