Als je alles in een hebt, kun je dan toch nog je gesprekken via een andere provider laten lopen? (Vaste telefoon)
None
806
806 keer bekeken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou voor telefonie (maar niet voor alleen gesprek kosten) een ander provider kunnen kiezen (heb je geen alles in één meer natuurlijk)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe kan het dan dat ik momenteel een abonnement bij de ene provider heb en m'n gesprekken via een andere laat lopen? Zoiets zou toch ook met alles-in-een moeten kunnen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe kan het dan dat ik momenteel een abonnement bij de ene provider heb en m’n gesprekken via een andere laat lopen?
Vaste telefoon? Welke provider dan?
Vaste telefoon? Welke provider dan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
KPN
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik belde met Tele2 via het abonnement van KPN, ook toen Tele2 nog niet van KPN was.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ah :) Dit voor abonnement en provider (lijkt) een ander dan KPN?
KPN laat "ander" providers op hun netwerk.
Je betaalt het of links of rechts om.
KPN laat "ander" providers op hun netwerk.
Je betaalt het of links of rechts om.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Even voor de duidelijkheid. Merken als:
Hi, telfort, xs4all en simyo zijn bijvoorbeeld gewoon KPN
Je betaald: abonnement en of tarieven + lijnkosten (Laatste is voor netwerk en kan verwerkt zijn in eerste) Tele2 werkte toen al samen met KPN. en is dus ook alleen verkrijgbaar als je een KPN aansluiting hebt. Dus het "lijkt" wel een ander provider (merk) maar is het zelfde.
Netwerk bedrijven laten (nog) geen ander providers dan hun eigen toe op hun netwerk.
Hi, telfort, xs4all en simyo zijn bijvoorbeeld gewoon KPN
Je betaald: abonnement en of tarieven + lijnkosten (Laatste is voor netwerk en kan verwerkt zijn in eerste) Tele2 werkte toen al samen met KPN. en is dus ook alleen verkrijgbaar als je een KPN aansluiting hebt. Dus het "lijkt" wel een ander provider (merk) maar is het zelfde.
Netwerk bedrijven laten (nog) geen ander providers dan hun eigen toe op hun netwerk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Om even terug te komen op je vraag.
Ze zouden een alles in 1 pakket kunnen samenstellen waarin voor telefoon alleen de lijnkosten zijn meegenomen (en je dus zelf een abonnement provider kan kiezen) maar daarvoor hebben ze niet gekozen. Is ook geen ALLES in 1 natuurlijk dan. :)
http://www.consuwijzer.nl/nieuws/opta-digitalisering-stimuleert-nieuwe-diensten-voor-bellen-internet-en-tv
Ze zouden een alles in 1 pakket kunnen samenstellen waarin voor telefoon alleen de lijnkosten zijn meegenomen (en je dus zelf een abonnement provider kan kiezen) maar daarvoor hebben ze niet gekozen. Is ook geen ALLES in 1 natuurlijk dan. :)
http://www.consuwijzer.nl/nieuws/opta-digitalisering-stimuleert-nieuwe-diensten-voor-bellen-internet-en-tv
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oké, duidelijk. Dankjewel.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.