Stalker, ook voicemail ingesproken. Kan je het nummer echt niet achterhalen?
Hoi,
Ik wordt nu al vanaf 22-03 lastig gevallen door een anonieme beller ( prive nummer ) eind van 2012 was dit ook al het geval. Uiteindelijk kreeg ik ze toen toch aan de lijn en was het een reclame bedrijf. Die raadde ons aan om mijn nummer in te schrijven bij het bel-me-niet register, dit hebben wij toen ook meteen gedaan. Nu wordt ik dus weer gebeld. Ik ga er vanuit dat de bedrijven wel eerst op het bel-me-niet register kijken voordat ze gaan bellen. Het gebeurt vaak rond 9-10 of 12.30 uur en 14-15-16 uur. Erg vervelend dus, want ik zit ook nog gewoon op school en kan hier dus problemen mee krijgen. Als ik opneem en hoi zeg, wordt de hoorn er meteen opgelegd. Ze hebben 2x de voicemail ingesproken, de eerste hoor je niks ( alleen op de achtergrond mannen stemmen ) de andere keer wordt er door een 'jonge' stem piep piep gezegd en weer op de achtergrond een drukke ruimte met 1 duidelijke mannen stem. Mijn moeder denkt dat dit iemand van school is, maar het kan niemand uit mijn klas zijn, want dan zouden ze de voicemail niet in kunnen spreken. Uit andere klassen hebben ze mijn nummer niet. Ik heb contact opgenomen met mijn provider (tele2) en die zegt dat er niks aan te doen is, alleen een klacht indienen bij de politie. Maar dat heeft volgens mij weinig nut omdat ze hier bijna nooit iets mee doen. Is er echt geen andere manier om het nummer te weten te komen ( ook niet als ze je voicemail ingesproken hebben )
Alvast bedankt,
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.