Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik het storende geluid van de iphone tijdens het bellen weg?

Bovenin iPhone (achterkant) zit een scheur/barst. Vanuit de aansluiting voor de oordoppen naar onderen. Het irritante is dat elke keer als ik met telefoon bel, hij zo'n storend geluid geeft (beetje zoals dat geluid als je een telefoon bij elektrische apparatuur houdt, maar dan wat zachter). Dit is echt storend tijdens bellen. Krijg het alleen maar weg door in het midden (wat meer onderaan) op de achterkant druk te geven tijdens het bellen. Maar dit is niet erg ideaal natuurlijk. Iemand uit een telefoonwinkel zei me dat het verholpen kon worden door zo'n strak rubberen achterkantje erom heen te plaatsen. Wie heeft nog tips? Een nieuwe achterkant: daar kreeg je alleen maar meer problemen door volgens de telefoonreparateur.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (2)

Ik zou een nieuwe achterkant monteren, het kost rond de 30 euro. Ik heb het ook een keer gedaan, en zou niet weten waarom je er meer problemen ervan kan krijgen. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kan aan je netwerk of je telefoon zelf liggen. Vooral als er al een barst in zit vraag ik me gelijk af is deze misschien een keer is gevalen , of word er vaak ruw mee omgegaan? Je kunt het beste eerst even de handleiding erop na slaan een overzicht van de Apple Iphone handleidingen vind je hier:

http://www.leeftechblog.blogspot.com/2013/03/handleiding-iphone.html

Indien dit niets oplevert toch maar liever een echte monteur erna laten kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing