Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Problemen met provider mobiel wat te doen?

Ik had wat problemen omdat ik niet kon internetten met mijn mobiel.
Gisteren gebeld met Hollandsnieuwe en ze zouden het zsm inorde maken.
Sinds vandaag hebben ze de hele simkaart geblokkeerd ofzo want mijn mobiel geeft aan geen netwerk.
Dus vandaag weer gebeld en als antwoord weer: wij zullen het zsm in orde maken.
Wat kan ik doen, ik betaal ervoor en wil graag mijn belminuten en mb's gebruiken.
Moet ik afwachten of wat anders?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
Pieter2011
11 jaar geleden
Het beste kun je exact bijhouden wanneer je niet kon bellen/internetten en HN via de mail om compensatie vragen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Ik had hetzelfde probleem met Ben en toen hadden ze dit geadviseerd:
Ik wil je vragen om je netwerk handmatig op Ben te zetten. Schakel hierna de telefoon uit en aan.

* Ook wil ik je vragen om je simkaart in een andere telefoon te proberen, om na te gaan of hetzelfde probleem optreedt. Het is mogelijk dat het aan je telefoon ligt in plaats van aan de simkaart.

Bij mij is dit gelukt, hoop dat je hier wat aan hebt, succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: