Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe maak je een ontgrendelcode voor de nokia n97 mini ?

ik wil graag als ik mijn telefoon ontgrendel dat die een code vraag .
weet imand hoe je dat kunt maken

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Selecteer Menu > Instellingen en Telefoon > Telefoonbeheer > Beveiligingsinst. > Telefoon en SIM-kaart .

Per. autom. blokk. telefn — Als u ongeoorloofd gebruik wilt voorkomen, stelt u een time-out in waarna het apparaat automatisch wordt vergrendeld. Een vergrendeld apparaat kan pas weer worden gebruikt nadat de juiste blokkeringscode is ingevoerd. Selecteer Geen als u deze optie wilt uitschakelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het profiel Offline activeren.
In het profiel Offline kunt u geen oproepen doen of ontvangen en kunnen ook andere functies waarvoor netwerkdekking vereist is, niet worden gebruikt.
U kunt mogelijk nog wel het alarmnummer kiezen dat in het apparaat is geprogrammeerd.
Als u wilt bellen, moet u eerst de telefoonfunctie activeren door een ander profiel te kiezen.
Als het apparaat is vergrendeld, moet u de beveiligingscode invoeren.

Persoonlijk automatisch blokkeren telefoon
Als u ongeoorloofd gebruik wilt voorkomen, stelt u een time-out in waarna het apparaat automatisch wordt vergrendeld. Een vergrendeld apparaat
kan pas weer worden gebruikt nadat de juiste blokkeringscode is ingevoerd.
Selecteer Geen als u deze optie wilt uitschakelen.

De handleiding kan u vinden op onderstaande link want u heeft die blijkbaar niet meer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding