Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe lang gaat een oudere gsm mee?

Ik heb een gsm van Nokia een model uit 2002, ik denk dat het een 3510 is. Enkele jaren geleden heb ik de batterij eens vervangen. Hij werkt nog steeds, maar ik vraag me af hoe lang zo'n model nog naar behoren gaat werken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Oudere Nokia's staan bekend om hun duurzaamheid. Zolang in Nederland de gebruikte gsm-frequenties niet wijzigen, kun je nog heel lang gebruik maken van je telefoon.
Bij oudere telefoons is het toetsenbord vaak het kwetsbaarste onderdeel. Het zijn ook de enige bewegende onderdelen, dus onderhevig aan slijtage.
(Lees meer...)
bamibal
11 jaar geleden
Het is de batterij die het begeeft. Die heb je al vervangen, dus als die van eendere kwaliteit is als de vorige, dan kan hij weer een hele tijd mee. Ik heb dezelfde Nokia vorige maand vervangen voor een nieuwe Nokia.
Mijn nieuwe Nokia kostte 29 euro en ik ben er heel blij mee, hij is veelzijdiger en er kunnen veel meer SMSjes bewaard blijven. Bij de vorige moest ik hem iedere keer leegmaken. Nee ik kan niet fotograferen en e-mailen, maar dat hoeft niet zonodig. ;)
(Lees meer...)
11 jaar geleden
De oudere mobiels (zeker nokia) kunnen jaren en jaren meegaan. De batterij is wel een zwakte punt na een jaar of 2-3. Het moet goed te doen zijn om met een oude mobiel 6 jaar voor te kunnen, je hebt wel een grote kans dat je de batterij moeten vervangen na een 2-3 jaar. Tip soms is het goedkoper om een hele nieuwe 'oudere' telefoon te kopen dan een nieuwe batterij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ivana
11 jaar geleden
Mijn Nokia is 9,5 jaar meegegaan met dezelfde batterij. Ik heb toen een nieuwe Nokia gekocht omdat de nieuwe meer mogelijkheden hebben en heel voordelig zijn.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding