Kan ik mijn mobielecontract laten ontbinden?
3 weken geleden heb ik via telfort een contractverlenging gedaan, incl. nieuw toestel. Ik kreeg een barcode van PostNl toen ze het verstuurde en ik kon mijn pakket volgen. Vanaf die dag schoof de bezorg datum iedere dag een stukje op. Na een week stond er zelf onbekend, met als gevolg dat ik al dagen thuis zat te wachten terwijl het pakje niet kwam. Gebeld met PostNl en die verwees me terug naar Telfort. De een zei dat het pakje vertraagd was, de ander dat het weg was. De klacht bij PostNl in gediend en die hebben gekeken maar het pakje is dus onvindbaar.Weer gebeld met Telfort, we zouden dat zelf met Post Nl moeten uitzoeken, terwijl in de antwoordmail van PostNL staat dat de verzender, in dit geval Telfort, het moest gaan uitzoeken. Medewerker Telfort blijft volhouden en gaat zelf onbeschoft gedrag tonen en gooit er zelfs de hoorn op. Weer terug gebeld, kregen een aardige jongen aan de lijn en die gaf aan dat Telfort dat moet doen. Bevestigingsmail gekregen dat ze het gaan uitzoeken en dat ik binnen 10 dagen bericht zou krijgen. Krijg ik vanmiddag mail van Telfort dat ze het gaan uitzoeken maar dat het zeker 6 weken gaat duren, dus ik zit 8 weken op een telefoon te wachten terwijl ik wel al mijn nieuwe abbonement betaal!!! Maar moet ik eens een week te laat betalen!! Kan ik mijn contract laten ontbinden, zoja hoe doe ik dat???
op zijn klacht, kan Contractant dit indienen door een brief te sturen naar Telfort t.a.v. Klachtencommissie, Postbus 512, 2400 AM Alphen aan den Rijn. Deze afdeling zal binnen
een redelijke termijn op het bezwaar inhoudelijk reageren. Een beroep op de Telfort Klachtencommissie laat onverlet een beroep op de rechten voortvloeiend uit artikel 17. Hierin kan je dus aangeven dat je niet mee-eens bent dat je moest betalen ect.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.